ÖRT-ről

Az Önszabályozó Reklám Testületet (ÖRT) 1996-ban, európai mintára hozta létre a hazai reklámipar. Célja akkor is, ma is ugyanaz: a társadalmi felelősségvállaláson alapuló, hiteles kommunikációs gyakorlat előmozdítása és az etikus reklámozás védelme Magyarországon.

Az ÖRT ma a hazai reklámszakma etikai és önszabályozási központja, amely aktívan reagál a digitális korszak kihívásaira. Az elmúlt években a szervezet tevékenysége kiterjedt az online térre, az influenszer-kommunikációra, az adatvezérelt és mesterséges intelligenciával támogatott reklámokra is. Az ÖRT az etikus digitális reklámozás hazai irányelveinek egyik meghatározó formálója, és folyamatosan együttműködik a nemzetközi önszabályozó közösséggel annak érdekében, hogy az új technológiák alkalmazása a fogyasztói bizalom erősítését szolgálja.

ÖRT ismertető

 

Magyar compliance hírek

Nincs találat

A keresett oldal nem található. Próbálja meg finomítani a keresést vagy használja a fenti navigációt, hogy megtalálja a bejegyzést.

Nemzetközi compliance hírek

Consolidation of risk intelligence offerings

Dow Jones is merging its acquired risk / intelligence businesses (Dragonfly Intelligence, Oxford Analytica) under a new brand "Dow Jones Global Risk Insights" to offer unified geopolitical, security, and macro-risk...

Szakmai workshopok, rendezvények, tanfolyamok